Vrácení zboží / Reklamace

V případě, že potřebujete vrátit nebo reklamovat zboží, tak postupujte následujícím způsobem.

1. Jak vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci?

2. Jaký je termín pro vrácení zboží?

  • Zboží můžete vrátit do 14 dnů od data jeho převzetí, pokud splňuje podmínky vrácení.

3. Kde najdu formulář pro vrácení zboží?

4. Co se stane, až obdržíme zboží zpět?

  • Po obdržení zboží zkontrolujeme jeho stav a případné nároky na vrácení peněz. Pokud splňuje podmínky, peníze za zboží Vám vrátíme do 14 dnů.

5. Jak probíhá výměna zboží?

  • Neprovádíme přímou výměnu zboží. Po vrácení zboží Vám vrátíme peníze a nové zboží si můžete objednat standardně. My Vám ho následně zašleme.

6. Jak mohu zjistit, zda je moje reklamace oprávněná?

  • Pokud máte pochybnosti o oprávněnosti reklamace, můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu nebo nás navštívit přímo v prodejně. Naše odborníky Vám poskytnou veškeré informace a pomohou Vám s reklamačním procesem.

7. Kdo hradí náklady na zaslání zboží zpět?

  • Náklady na zaslání zboží zpět k nám jsou hrazeny zákazníkem, pokud se nejedná o zjevnou vadu zboží či chybu z naší strany.

8. V jakém stavu musí být vrácené zboží?

  • Vrácené zboží musí být v původním nepoškozeném obalu, včetně veškerého příslušenství a návodu. Zboží by nemělo vykazovat známky užívání ani poškození.

9. Jak budou vráceny peníze za vrácené zboží?

  • Peníze za vrácené zboží Vám vrátíme na bankovní účet uvedený ve formuláři, pokud není dohodnuto jinak.

10. Co když je zboží poškozeno během přepravy?

  • Pokud zjistíte, že bylo zboží poškozeno během přepravy, okamžitě nás kontaktujte. Budeme potřebovat fotografie poškozeného zboží a obalu a podle toho se rozhodneme o dalším postupu.

 

Provozovna:

Sachasport s.r.o.

Tomáš Gánoci

Zemědělská 5582/1a

722 00 Ostrava – Třebovice

Výdejní místo Zásilkovny:

DEPO Zásilkovna Ostrava (I_7133)

VM DEPO, Ostrava, Svinov

Františka a Anny Ryšových 1300/44