Kolo Specialized Turbo Levo SL Carbon gloss blaze/black/silverdust 2023
Kód: 96822-5202Související produkty
Detailní popis produktu
Levo SL nabízí bezkonkurenční kvalitu jízdy a schopnosti, které jsou ještě umocněny. Pro trailové jezdce, kteří touží po serpentinách na singltreku, posílají je do nebe a žijí pro rozvoj svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým kolem Levo SL. Budete ohromeni jeho bezkonkurenční kombinací bezchybné ovladatelnosti, schopností a zesílení „2 X You“, které vám dává sílu jezdit více trailů. Porovnejte ho s čímkoli na trhu, ať už s motorem nebo bez něj, a my víme, že budete souhlasit - Levo SL je ULTIMÁTNÍ TRAILOVÉ KOLO.
VŠECHNO JE O JÍZDĚ - Když všechno funguje tak, jak má, kolo při jízdě zmizí. Zbavili jsme se hmotnosti, aby bylo Levo SL štíhlé a citlivé. Je dostatečně odolné, aby vydrželo těžké zacházení, ale zároveň dostatečně lehké, aby zvládlo velké pohyby. Jeho vyladěná geometrie, kinematika a nastavení tlumičů nenechávají nic náhodě.
REFERENČNÍ RÁMEC - Všechno začíná tady. Živý, přesný pocit z jízdy. Strategické uspořádání karbonových vláken zajišťuje mimořádně citlivou tuhost podvozku. Vyladili jsme celý podvozek - přední část, zadní část a spojovací článek, který je sjednocuje - jako jeden celek, abychom minimalizovali boční prohnutí při šlapání a využili tak každý kousek síly, která se do pedálů vkládá.
GEOMETRIE OVLÁDÁNÍ - Kokpit vás soustředí do kola a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký spodní držák, volnější úhel hlavové trubky a snížený posun vidlice udržují stabilitu na nerovnostech a zároveň vám dávají volnost při ničení zatáček. Hlavový úhel lze přizpůsobit na 63, 64,25 a 65,5 stupně.
Méně je více - Levo SL je štíhlý jako chrt a reaguje telepaticky. Jeho vybrané komponenty jsou lehké, ale přesto schopné - pro opravdové trailové ježdění. Když to všechno spojíte dohromady, získáte výhody zesílení a špičkové jízdní vlastnosti.
SMÍŠENÉ KOLO - 29„ přední kolo zajišťuje stabilitu a jistý výkon v tom nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5“ zadní kolo umožňuje kompaktní řetězovou vzpěru a super citlivé chování. Pokud dáváte přednost valivým a trakčním výhodám 29“ zadního kola, stačí otočit čip otočného článku a namontovat velké kolo.
TURBO PROVOZNÍ SYSTÉM - Náš bezproblémově integrovaný provozní systém poskytuje bezkonkurenční výkon v oblasti točivého momentu, dojezdu, jízdních vlastností, kvality jízdy, výkonu, spolehlivosti a zážitků jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožňuje dělat více, vědět více, jet dále, cítit se silnější a užívat si více zábavy.
SPECIALIZED SL 1.2 MOTOR - Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je tichý, bezkonkurenčně hladký, poskytuje o 43 % vyšší točivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 W) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon „2x You“; jste to vy, kdo šlape do pedálů, ale vaše stránka, kterou dokáže zvýraznit pouze Levo.
JÍZDNÍ DOBA - Levo SL je vybaveno prvotřídní, vysoce kvalitní a bezproblémově integrovanou 320Wh baterií. V kombinaci s účinným motorem jste připraveni na dlouhé, epické jízdy v délce až 5 hodin (v úsporném režimu). Pro delší jízdy stačí do košíku na láhev zasunout náš 160 Wh Range Extender (prodává se samostatně) - získáte tak o 50 % větší dojezd.
MASTERMIND TCU - Naše nejpokročilejší a nejintuitivnější řídicí jednotka elektrokola. Propojuje kolo, Turbo OS, aplikaci Specialized i jezdce, a to vše na chráněném a dobře viditelném displeji. S funkcí MicroTune máte na dosah ruky jemné doladění úrovně výkonu v reálném čase, což optimalizuje řízení dojezdu a výkon.
SPECIALIZED APP - Levo SL se plně integruje s naší aplikací Specialized a umožňuje vám přizpůsobit si vlastnosti motoru. Můžete se rozloučit s obavami z dojezdu pomocí funkce Smart Control a dokonce i zmařit případné zloděje pomocí automatického zámku Turbo System.
Zcela nový karbonový rám, dodávaný ve smíšené konfiguraci kol (kompatibilní s 29 zadními koly bez potřeby dalších dílů.) Nová kinematika s plošší pákovou křivkou, která poskytuje větší oporu a hravost z vrchu, ale dostatek kontroly v drsnějších podmínkách. Úhel hlavové trubky a výška spodního držáku jsou nastavitelné.
Řazení SRAM GX Eagle
Brzdy SRAM Code RS
- Rear Shock
- S2-S6: Fox Float X Performance series, 210x55mm, S1: Fox Float DPS Performance series, , 210x50mm
- Fork
- Fox 36 Rhythm, 29", 44mm offset, Grip damper, S1: 150mm, S2-S6: 160mm travel
- Frame
- All new Levo SL carbon Frame, Fact 11m carbon, alloy shock extension, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels.
- Seat Binder
- Alloy, 38.6mm
- Stem
- Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
- Saddle
- Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm
- Tape
- Specialized Trail Grips
- Handlebars
- Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width
- SeatPost
- X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 175mm, S6: 190mm
- Rear Brake
- SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- Front Brake
- SRAM Code RS, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm
- Chainrings
- New SL 1.2 spider, 104BCD w/SRAM 32t Transmission compatible alloy ring
- Crankset
- SRAM Alloy Crankset, Dub interface
- Rear Derailleur
- SRAM GX Eagle, 12-speed
- Shift Levers
- SRAM GX, trigger, 12-speed
- Chain
- SRAM NX Eagle, 12-speed
- Cassette
- Sram XG-1275, 12-speed, 10-52t
- Rear Hub
- Alloy, sealed cartridge bearings, 148mmx12mm thru-axle, 28h
- Front Hub
- Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
- Spokes
- DT Swiss Industry
- Rear Tire
- Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3"
- Rims
- Specialized 29/27.5, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready
- Inner Tubes
- Standard, Presta Valve
- Front Tire
- Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
- Wiring Harness
- Custom Specialized wiring harness
- Charger
- Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug
- Battery
- Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh
- Motor
- New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor
- UI/Remote
- Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote
- SWAT
- SWAT CC steerer tube integrated tool with chain tool and link
- Pedals
- PEDAL, TEST RIDE PEDALS PROVIDED BY SPECIALIZED
- Weight
- 12.0kg (26 lb, 7.3 oz)
- Weight Size
- S4
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Crank Length | 165 | 165 | 170 | 170 | 170 | 175 |
Handlebar Width | 780 | 780 | 780 | 780 | 780 | 780 |
Stem Length | 40 | 40 | 40 | 40 | 50 | 50 |
Saddle Width | 155 | 155 | 143 | 143 | 143 | 143 |
Seatpost Length | 100 | 125 | 150 | 170 | 170 | 190 |
Stack | 609 | 617 | 626 | 635 | 645 | 654 |
Reach | 405 | 425 | 445 | 470 | 495 | 525 |
Head-Tube Length | 95 | 100 | 110 | 120 | 130 | 140 |
Head-Tube Angle | 64.6 | 64.6 | 64.6 | 64.6 | 64.6 | 64.6 |
B-B Height | 343 | 348 | 348 | 348 | 348 | 348 |
B-B Drop | -34 | -29 | -29 | -29 | -29 | -29 |
Trail | 132 | 132 | 132 | 132 | 132 | 132 |
Fork Length, Full | 560 | 570 | 570 | 570 | 570 | 570 |
Fork Rake/Offset | 42 | 42 | 42 | 42 | 42 | 42 |
Front-Center | 726 | 752 | 776 | 806 | 835 | 869 |
Chain-Stay Length | 433 | 432 | 432 | 432 | 432 | 432 |
Wheelbase | 1158 | 1184 | 1208 | 1238 | 1267 | 1301 |
Top Tube Length, Horizontal | 560 | 582 | 604 | 631 | 659 | 691 |
Bike Stand-Over Height | 727 | 763 | 766 | 767 | 773 | 778 |
Seat-Tube Length | 385 | 385 | 405 | 425 | 445 | 465 |
Seat-Tube Angle | 75.8 | 75.8 | 75.8 | 75.8 | 75.8 | 75.8 |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Horská elektrokola |
---|---|
? Barva: | oranžová |
Sezóna: | 2022 |
Pohlaví: | Univerzální |
? Materiál: | Karbon |
? Konstrukce: | Celoodpružené |
Produktová rodina: | Levo SL |
Model: | Turbo Levo SL Carbon |
? Průměr kol: | 29"/ 27,5" |
? Rychlosti/převody: | 1x12 |
? Brzdy: | Kotoučové |
? Typ brzdy: | Hydraulické |
? Zdvih vidlice: | 150 - 160 mm |
Displej: | Specialized TCU |
Kapacita baterie: | 320 Wh |
Motor: | Specialized 1.2 SL |
#sizes_table#: | hidden |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.